Majataloilta 24.1. klo 18 kirkossa. Lämpimästi tervetuloa!

Päivi Kettusen haastattelussa on tällä kertaa seurakuntamme nuorisotyönohjaaja Laura Hurmerinta.

Majatalo-ilta on kodikas ja elämänmakuinen tilaisuus, johon on helppo tulla mukaan. Unelmien Majatalo keskiviikkona 24.1.2024 aloittaa näiden iltojen kevätkauden. Tällä kertaa illassa pohditaan hiukan unelmien merkitystä. Unelmat kertovat kutsumuksestamme. Ne voivat olla Jumalan antama rohkaisu meille siitä, mitä hän haluaa antaa meidän kauttamme toisille. Unelma on samalla tavoite, jota kohti ponnistellaan. Majatalossa Päivi Kettusen haastateltavana on bändistä tuttu seurakuntamme nuorisotyönohjaaja Laura Hurmerinta. -Mun elämässä asioita vain tapahtuu. Jälkikäteen olen niistä onnellinen. Tai sit olen iloinen siitä, että asiat ei menneetkään niinku olisin halunnu, pohtii iloinen Laura. Tuttuun tapaan musiikista vastaa mainio Syvä Huokaus -bändi. Vt. kirkkoherra Ville Tikkanen tulee mukaan iltoihin ja osallistuu juontamiseen. Jouni Kuitunen kertoo koskettavaan tapaansa rakkaudesta, joka kurottuu arkisen elämämme keskelle. Tuula Suuronen johdattelee rukoushetkeen. Illan kulussa on mukana useita vapaaehtoisia eri tehtävissä. Unelmien Majatalon laulut alkavat soida kirkossa ja seurakunnan Facebook- ja YouTube-kanavien kautta keskiviikkona 24.1.2024 klo 17.55 alkaen. Kahvia ja ruisleipää tarjoillaan kirkossa jo klo 17.40.

2024-01-18 19:23:53.0