Mitä teettekin, tehkää se täydestä sydämestä, niin kuin tekisitte sen Herralle ettekä ihmisille. (Kol.3:23)

Kerhonohjaus

Kiinnostaisiko alakouluikäisten lasten kanssa toimiminen? Haluaisitko saada kokemusta ryhmänohjaamisesta? Tervetuloa kerhonohjaajaksi!

Kerhonohjaajana toimiminen tarkoittaa viikottaisen kerhon ohjaamista alakouluikäisille lapsille seurakunnan tilassa. Kerhonohjaajana pääset vaikuttamaan kerhon sisältöön. Kerhokerroilla voidaan muun muassa leipoa, askarrella, pelata ja leikkiä. Jokaiseen kerhokertaan liittyy pieni hartaushetki, joka voi olla tarina, musiikin kuuntelua tai muuta sellaista.

Kerhonohjaajana toimitaan parin kanssa, joten voit pyytää esimerkiksi jotakuta ystävääsi mukaan kerhonohjaajapariksesi. Kerhoa voi ohjata myös yhdessä seurakunnan nuorisotyönohjaajan kanssa. Kerhonohjaajaksi pääsevät rippikoulun käyneet nuoret.

Kerhonohjaamiseen sitoudutaan aina lukuvuodeksi kerrallaan. Kerhonohjaamisesta saa pienen rahapalkkion.

Tule rohkeasti mukaan!

Ilmoittautuminen/kysymykset aiheesta Lauralle numeroon 0400143608.