Ilotkaa aina Herrassa! Sanon vielä kerran: Iloitkaa (Fil.4:4)

Nuorten leirit, retket ja tapahtumat

Haluaisitko viettää yön kirkossa? Vai olisiko reissu Turkuun Maata näkyvissä -festareille enemmän sun juttu?

Seurakunnan nuortentoiminta etsii yhä raameja toiminnalleen. Yö kirkossa -leirejä ja festarireissuja tullaan ainakin järjetämään, kunhan niihin saadaan osallistujia mukaan. Jos sinulla on toiveita tai ajatuksia nuorten tapahtumiin liittyen, laita Lauralle viestiä (puh. 0400143608).

Nuorten toiminnan mainokset ja tiedotteet löytyvät meidän Instagramista @kngnuoret.

Nuorten Yö kirkossa

Yö kirkoissa tutustutaan kirkkotilaan entistä paremmin pelien, tehtävien ja yhdessä olemisen kautta. Ja tietysti yhtenä suurena osana on nukkua kirkossa.

Nuorten versio Yö kirkko -leiristä pidettiin syksyllä 2022 kaksi öisenä leirinä. Leiri aloitettiin perjantai iltana ja lopetettiin sunnuntaina osallistumalla muun seurakunnan kanssa messuun. Palautteen perusteella yökirkkoja voidaan jatkossakin pitää.

Lisätietoja, aikatauluja yms. löydät täältä.

Maata näkyvissä -festarit

Seurakunta järjestää yhteisen reissun Maata näkyvissä -festareille marraskuussa. Festarireissulle voi ilmoittautua alkusyksystä jo ennen mainosten jakamista laitamalla Lauralle viestiä. Lauran tavoittaa numerosta 0400143608.

Seurakunnan mukana reissuun lähtiessä festarien hinnaksi tulee 80 euroa per osallistuja. Tämä hinta sisältää rannekkeen festarialueelle ja keikoille, koulumajoituksen ja festarien järjestämän ruokapaketin 3 päiväksi.

Seurakunnan järjestämästä reissusta löytyy lisätietoa täältä.

Kannattaa tsekata myös Maata näkyvissä -festarien kotisivut ja Instagram.