Älä sano, että olet nuori, vaan mene, minne ikinä sinut lähetän, ja puhu, mitä minä käsken sinun puhua. Älä pelkää ketään, sillä minä, Herra, olen sinun kanssasi ja suojelen sinua. (Jer.1:7-8)

Isostoiminta

Isoset ovat seurakunnan nuoria vapaaehtoisia vastuunkantajia ja leirien tärkeitä yhteishengen luojia. Heidät koulutetaan tehtäväänsä.

Isoskoulutus järjestetään vuosittain ryhmälle sopivan aikataulun mukaan. Koulutuksessa käsitellään monia hyödyllisiä taitoja, kuten ryhmän ohjaamista ja vuorovaikutustaitoja. Tutustumme syvemmin Raamattuun ja pohdimme yhdessä elämän suuria kysymyksiä.

Voit osallistua isoskoulutukseen, vaikka et olisi varma, haluatko toimia leirillä isosena. Opit joka tapauksessa tärkeitä taitoja, tutustut paremmin toisiin ja myös itseesi, ja saat koulutuksen käymisestä todistuksen. Lähde rohkeasti mukaan!

Isosiksi tarvitaan monenlaisia nuoria ja sen vuoksi juuri sinä olet tervetullut mukaan Kangasniemen seurakunnan isostoimintaan!

Isostoiminnasta voi kysellä lisää Lauralta numerosta 0400143608 tai sähköpostista laura.hurmerinta@evl.fi. Kysymyksiä voi kysyä myös Instagramin puolella @kngnuoret.