Esirukouspyyntö

Puutarha, Kukat, Perhonen, Hallitsija

Seurakunnan jumalanpalveluksessa yhteinen esirukous on yksi sen tärkeimmistä osista. Esirukouksessa seurakunta kantaa niin yksityisen ihmisen, lähiyhteisön kuin koko maailmankin hädän Jumalan eteen.

Oma kotiseurakunta haluaa rukouksella palvella jokaista jäsentään. Jos sinulla on jokin esirukousaihe, jonka puolesta haluat jumalanpalveluksessa rukoiltavan, voit toimia seuraavilla tavoilla:

1. Soita jollekin seurakuntamme työntekijöistä ja kerro hänelle esirukousaiheesi.
  2. Sunnuntaisin messussa voit kirjoittaa rukouspyyntösi ovilla jaettaviin esirukouspyyntölappuihin.
  3. Esirukouksen voi jättää myös seurakunnan postilaatikkoon kunnantalon edessä. Kuoreen sana "esirukouspyyntö"
  4. Esirukouksen voi lähettää myös sähköpostilla kangasniemen.kirkkoherranvirasto@evl.fi
  5. Voit lähetttää rukouspyyntösi myös lomakkeella osoitteessa https://www.kangasniemenseurakunta.fi/apua-ja-tukea/esirukouspyynto/esirukouspyyntolomake

"Älkää olko mistään huolissanne, vaan saattakaa aina se, mitä tarvitsette, rukoillen, anoen ja kiittäen Jumalan tietoon. Silloin Jumalan rauha, joka ylittää kaiken ymmärryksen, varjelee teidän sydämenne ja ajatuksenne, niin että pysytte Kristuksessa Jeesuksessa." (Fil. 4:6–7)