Kansanlaulukirkko Villa Valoisan pihalla su 2.7. klo 10

Sunnuntaina vietämme myös kesävieraiden kirkkopyhää. Tervetuloa kaikki mukaan luonnon helmassa pidettävään jumalanpalvelukseen!

Kansanlaulukirkko pidetään tänä vuonna Villa Valoisan pihalla (ent. Suurolan kauppatalo, Museon vieressä). Kirkkolahdenkuja 1.

Laulamme kansanlaulujen sävelillä Mari kaskisen sanoittamia kauniita hengellisiä lauluja kansanlaulukirkko-vihkosista, joita on paikan päällä. Laitamme ison määrän tuoleja pihalle, mutta voit myös ottaa viltin mukaan, jos haluat asettua mieluummin nurmikolle.

Tuula Suuronen on liturgina ja saarnaa, Pekka Särkiö toimii avustavana pappina. Natalia on kanttorina ja säestää sähköpianolla sekä laulaa duettona yhdessä Reeta Järvisen kanssa. Hannu Hakalan messuryhmä palvelee ja Samppa Tiihonen on ääniteknikkona. Tapahtumaa ei striimata

Kansanlaulukirkon yhteydessä vietämme myös kesävieraiden kirkkopyhää. Luonnon helmassa vietetyn kirkon jälkeen seurakunta tarjoaa kirkkokahvit Villa Valoisan herkun kera.

Olet lämpimästi tervetullut!

Säävaraus! Jos on aivan sadekeli, siirrymme kirkkoon jumalanpalvelukseen ja kirkkokahville Villa Valoisaan sen jälkeen.

Laitamme tienvarsikylttiin tiedon, jos näin täytyy toimia. Päätämme asian n. tuntia ennen.

2023-07-01 06:00:00.0