Valon ja lohdun ilta Ke12.10.​ Lämpimästi tervetuloa!

Musiikki ja sanat hoitavat Valon ja lohdun illassa Keskiviikkona 12.10. klo 18 kirkossa ja seurakunnan somekanavien kautta alkavat soida Valon ja lohdun illan lempeät sävelet. Musiikista vastaa kaunisääninen Niina-Maria Tiihonen, joka kerta toisensa jälkeen onnistuu poimimaan kulloiseenkin iltaan juuri sopivat laulut. Puheenvuorot käyttää monille kangasniemeläisille tuttu Jouni Kuitunen, joka on asunut täällä ison osan elämästään. Jouni sai ensimmäisen opetuksensa jälkeen rohkaisevaa palautetta. - Jounin puhe oli niin selkeää ja johdonmukaista, että minäkin pysyin kärryillä, kiitteli mukana ollut mieshenkilö. Tällä kertaa Jouni pohtii opetuksessaan kaipaustamme päästä taivaan Isän syliin ja kokea hänen kosketuksensa. - Jokaisella meistä on syvällä sydämessämme kätkettynä tämä kaipaus, vaikka emme sitä itse edes tiedostaisi. Haluan välittää sanoillani jotakin siitä, mitä itse olen saanut kokea Jumalan rakkaudesta ja muistuttaa, että taivaan Isän syli on avoin kaikille, kertoo Jouni. - Lämpimästi tervetuloa tähän kodikkaaseen iltahetkeen, jossa katsomme toinen toisiamme armollisin ja hyväksyvin silmin, toivottaa juontajana toimiva Päivi Kettunen. Valon ja lohdun ilta kirkossa sekä verkossa seurakunnan Facebook- ja YouTube -kanavien kautta keskiviikkona 12.10. klo 18-19.

Teksti: Päivi Kettunen

Sun Oct 09 17:13:28 EEST 2022