Partiomessu

Kangasniemen kirkko

Tervetuloa pääsiäisen jälkeisen 4. sunnuntain gospelmessuun jota vietämme partiolaisten kanssa.

Päivän aiheena on Taivaan kansalaisena maailmassa. Seurakunta kulkee Voittajan jäljissä totuudessa ja rakkaudessa kohti täydellistä iloa taivaassa. Pyhän Hengen johtamina kristityt saavat jo nyt elää taivaan kansalaisina maailmassa.
www.kirkkovuosikalenteri.fi

Liturgisena värinä on valkoinen ja alttarilla palaa neljä kynttilää sekä kristuskynttilä.

Ville Tikkanen saarnaa ja on liturgina. Päivi Liukkonen johdattaa meidät esirukoukseen. Marja-Liisa Suomisen messuryhmä palvelee yhdessä partiolaisten kanssa. Musiikista vastaa Syvä huokaus -yhtye.

Laulut Viisikielinen -laulukirjasta:

Kolehti: Puula-Partion toiminnalle.

Haluatko, että puolestasi rukoillaan? Esirukouspyynnön voi jättää seurakunnan kotisivujen painikkeesta pe klo 14 mennessä.

Minä annan teille uuden käskyn:
rakastakaa toisianne!
Joh. 13:34