Messu

su 5.5. klo 10.00

Kangasniemen kirkko

Sydämellisesti tervetuloa messuun Kangasniemen kirkkoon ja verkon välityksellä. Vietämme sydänyhdistyksen kirkkopyhää.

Päivän aiheena on rukous, joka tarkoittaa sydämen puhetta Jumalan kanssa. Tekstit puhuvat siitä, mitä rukoileminen on ja mitä lupauksia siihen sisältyy, sekä Kristuksesta suurena esirukoilijana ja rukoilemisen opettajana.
www.kirkkovuosikalenteri.fi

Tuula Suuronen on liturgina ja saarnaa. Päivi Liukkonen johdattaa meidät esirukoukseen. Kanttorina on Natalia Ikonen. Ilkka Tiihosen messuryhmä palvelee yhdessä sydänyhdistyksen kanssa. Kirkkokahveilla pullatarjoilu.

Liturgisena värinä on valkoinen ja alttarilla palaa neljä kynttilää sekä kristuskynttilä.

Virret:
194;1,4-6
226:1-
www.virsikirja.fi

Kolehti: Retriittiohjaajien kouluttamiseen sekä monimuotoisen hengellisen elämän ohjaajakoulutusten toteuttamiseen Hiljaisuuden Ystävät ry:n kautta.

Haluatko, että puolestasi rukoillaan? Esirukouspyynnön voi jättää seurakunnan kotisivujen painikkeesta pe klo 14 mennessä.

Maailmassa te olette ahtaalla, mutta pysykää rohkeina: minä olen voittanut maailman.
Joh. 16:33
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä