Messu

Kangasniemen kirkko

Lämpimästi tervetuloa messuun Kangasniemen kirkkoon ja verkon välityksellä. Vietämme omaishoitajien kirkkopyhää.

Päivän aiheena on Jumalan kansan koti-ikävä. Seurakunta juhlii iloiten Herran ylösnousemusta ja voittoa kuolemasta ja suuntaa katseensa uuteen elämään taivaassa, minne Jeesus on mennyt valmistamaan omilleen sijaa.
www.kirkkovuosikalenteri.fi

Tuula Suuronen saarnaa ja on liturgina. Ville Tikkanen johdattaa meidät esirukoukseen. Natalia Ikonen on kanttorina. Eija Pynnönen soittaa nokkahuilua ja Anja Äikkään messuryhmä palvelee yhdessä omaishoitajien kanssa.

Liturgisena värinä on valkoinen ja alttarilla palaa neljä kynttilää sekä kristuskynttilä.

Virret:
334: 5-8
343: 1,2,5,6
162: 2,3
www.virsikirja.fi

Kolehti: Mikkelin seudun Omaishoitajat ja Läheiset ry:n toiminnan tukemiseen.

Haluatko, että puolestasi rukoillaan? Esirukouspyynnön voi jättää seurakunnan kotisivujen painikkeesta pe klo 14 mennessä.

Teidän sydämenne täyttää ilo,
jota ei kukaan voi teiltä riistää.
Joh. 16:22
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä