Haemme Kangasniemen seurakunnan diakoniatyöhön kirkkoon kuuluvaa projektityöntekijää määräaikaiseen tehtävään 15.3.2024 mennessä. Työn sisältönä on tavoittaa kangasniemeläisiä diakonista tukea tarvitsevia ikäihmisiä. Tehtävään liittyy myös tarpeenmukainen ohjaus muiden toimijoiden palveluihin sekä viestintää ja raportointia. Tehtävä voi sisältää myös muuta ikäihmisten parissa toteutuvaa työtä. Oma auto ja voimassa oleva ajokortti tarvitaan työn tekemiseen.

Onko sinulla jotakin näistä:

kokemusta ihmisten parissa tehtävässä työstä,

ikäihmisten palveluiden tuntemusta,

itseohjautuvuutta ja kykyä yhteistyöhön ja vuorovaikutukseen,

kiinnostusta ja rohkeutta kohdata erilaisia ihmisiä,

tietoteknistä taidollisuutta raportointia varten,

hoito- ja sosiaalialan tai muuta tehtävään sopivaa koulutusta ja työkokemusta?

Palkkaus 2389,36e/kk, työkokemusta ei vaadita. Työ alkaa 01.04.2024, tai sopimuksen mukaan. Työ on kokoaikatyö ja  kestää 6 kk, koeaika 3 kk. Haku päättyy 15.03.2024 klo 12:00.

Toimitathan hakemuksesi ja CV:si 15.3.2024 klo 12.00 mennessä osoitteeseen: Kangasniemen srk, Otto Mannisentie 2, 51200 Kangasniemi tai sähköpostitse eija.kuitunen@evl.fi. Kutsumme haastatteluun 21.3. Kerron mielelläni lisää tehtävästä: diakoniaviranhaltija Eija Kuitunen, puh. 0400143606 tai eija.kuitunen@evl.fi. Ennen työn vastaanottamista tulee toimittaa hyväksyttävä todistus terveydentilasta.