Lisää piispanmessusta

Ehtoollisen ohjeistus:  Piispa Seppo Häkkinen, rovasti Matti Tolvanen, seurakuntapastori Tuula Suuronen ja nuorisopastori Maini salmi. Lääninrovasti Sirkka Pylkkänen puhumassa.

Uusien työntekijöiden siunaaminen: Outi Virtakallio, Laura Hurmerinta ja Katja Hepo-oja

Lääninrovasti Sirkka Pylkkänen puheessaan:
"Olen iloinen siitä hyvästä meiningistä, jota tässä seurakunnassa on vieraskin havainnut. Kangasniemen seurakunta on monessa asiassa esimerkillinen, teitä ja teidän tekemisiänne halutaan tulla seuraamaan paikan päälle tai netin kautta. Pyhä Henki toimii hyvin vahvasti keskellänne ja laittaa teidät liikkeelle. Lääninrovastina olen teistä monella tapaa ylpeä. On ilo, että rovastikunnassa on teidän kaltainen seurakunta, teidän kaltaisia seurakuntalaisia ja työntekijöitä"

Kirkkovaltuuston puheenjohtaja Raija Vehmala ja diakoni Kaisa Käräjämies-Reinilä vahvistivat Raamatun sanoilla siunattavia tehtäviinsä: Toimisto- ja lähetyssihteerin virkaan Outi Virtakallio, nuorisotyönohjaajan virkaan Laura Hurmerinta ja seurakuntatyöntekijän toimeen Katja Hepo-oja.

valokuvat: Raimo Tiihonen ja Sirpa Reinikainen

2021-11-01 18:06:00.0