Eve & Ossi musisoi hyvän mielen verkkokonsertissa

Konsertissa kuullaan Eve & Ossi -duon herkkiä tulkintoja elämänmakuisista aiheista. (Kuva: Jani Laukkanen)

Duo Eve & Ossi esiintyy huomenna perjantaina Kangasniemen kirkossa. Tämän hyvän mielen verkkokonsertin järjestävät yhdessä Kangasniemen seurakunta ja kunta sekä Kangasniemen Osuuspankki ja Kunnallislehti.

-Julkaisimme Virren sävelillä -levymme vuonna 2015. Tämän pienieleisistä virsisovituksista koostuvan levyn jälkeen olemme keskittyneet oman musiikin tekemiseen. Marraskuussa 2016 valmistui Toisen silmin -albumi ja lokakuussa 2018 Yksi niistä -niminen pitkäsoitto, kertovat duon muodostavat Eveliina ja Ossi Mäki-Reini.

-Olemme saaneet hyvää palautetta vuorovaikutteisesta läsnäolosta ja tulkinnoista, joissa pohdimme elämän arkea ja ihmissuhteita, rakkautta ja toivoa.

Duo Eve & Ossi esiintyy perjantaina 12.3. klo 18 alkaen verkkokonsertissa, jota pääsee seuraamaan  seurakunnan Facebook- ja YouTube -kanavien kautta. Suunniteltu Maksetut Viulut -yhtyeen konsertti siirrettiin kiristyneiden koronarajoitusten vuoksi tuonnemmaksi.

Sat Mar 06 11:20:00 EET 2021