Kelton ja Harlun ystävien ilta 1. adventtina 29.11.2020 klo 18.00 Kangasniemen kirkossa

Kangasniemen seurakunnalla on Venäjällä ystävyysseurakunnat Keltossa ja Harlussa. Sunnuntaina 29.11.2020 klo 18.00 on kirkossa ilta, jossa lähetetään joulutervehdykset Kelttoon ja Harluun. Koronapandemian vuoksi vierailut ystävyysseurakuntiin eivät ole mahdollisia.

Tervehdyksensä seurakunnille esittävät Kelton ystävistä Anja Äikäs, Harlun ystävistä Leena Haikarainen, Harlu-seurasta Hannu Kervinen ja seurakunnasta Matti Tolvanen. Myös Pirkka Sieviläisen tervehdys kuullaan, vaikka hän ei pääse paikalle. Kanttorina toimii Sirkku Tolvanen. Natalia Ikonen tulkkaa tervehdykset venäjäksi, jotta Inkerin kirkon seurakunnat voivat seurata tapahtumaa. Tilaisuutta voi seurata kirkossa tai seurakunnan somekanavien kautta. Kolehti kerätään kirkon ovella Inkerin kirkon tilille ja jaetaan puoliksi Kelton vanhainkodille ja Harlun seurakunnalle.

Jos seuraat tilaisuutta netin kautta, voit antaa lahjasi suoraan Inkerin kirkon Suomen edustuston tilille FI90 5620 0910 0018 57. Viestikenttään voit laittaa joko Harlun seurakunta tai Kelton vanhainkoti.

.

2020-11-18 13:38:00.0