Remontoitu kirkko otetaan käyttöön 15.3.2020

Kirkon käyttöönottomessua vietetään sunnuntaina 15.3. klo 10.00 alkaen. Messussa saarnaa piispa Seppo Häkkinen, liturgina on kirkkoherra Matti Tolvanen ja kanttorina Sirkku Tolvanen.

Juhlamessun musiikissa avustaa juhlakuoro, jossa laulavat kirkkokuoro, Kangasniemen Mieslaulajat ja naiskuoro Niemettäret. Juhlakuoroa johtaa Natalia Ikonen. Musiikissa mukana myös Anna-Leena Mieskolainen ja Sanna Paappanen, viulu sekä Oiva Koljonen, trumpetti. Marja- Liisa Ylösen messuryhmä palvelee. Messu radioidaan, joten tulethan ajoissa (viimeistään 9.50) paikalle. Messun jälkeen seurakuntatalolle on järjestetty ruokailu.

Noin klo 12.30 juhla jatkuu kirkossa. Juhlassa puhuvat piispa Seppo Häkkinen ja kirkkoherra Matti Tolvanen sekä kirkkovaltuuston puheenjohtaja Raija Vehmala ja korjauksen pääurakoitsija Joni Pietarinen.  Duo Niina-Maria & Lauri sekä juhlakuoro laulavat.

Olet lämpimästi tervetullut juhlimaan sitä, että kirkkosalin remontti on ohi - ja kirkkosali näyttää samalta kuin ennenkin.

Mon Mar 09 13:21:11 EET 2020