Kuka lohduttaisi minua?

- Jumalan sydän huokuu rakkautta ja myötätuntoa. Taakkojensa alle jääneet saavat todellista lohdutusta, kun seurakunta välittää tätä samaa rakkautta, uskoo Jaakko Pirttiaho.

Otsikon kysymystä pohtii raamattukouluttaja Jaakko Pirttiaho Yksin armosta -illassa Tervaniemen tuvalla maanantaina 16.3. klo 18 alkaen. Illan aiheena on ”Elämän kriisit”.

- Rakastava kohtaaminen tuo epäonnistuneelle ja syntiensä kanssa kamppailevalle ihmiselle todellista apua ja lohdutusta, kertoo Jaakko, joka on itsekin monien kriisien koulima mies.
- Jumalaa koskettaa särkyneen ihmisen kärsimys ja Hän tahtoo auttaa, vakuuttaa Jaakko.

Duo Niina-Maria & Lauri täydentää illan antia koskettavalla musiikillaan. Hannu Hakala kuvaa tämänkin raamattutunnin, joten opetusta voi seurata myös seurakunnan Facebookin kautta.

Iltapalaa on tarjolla KRS:n työn tukemiseksi klo 17.30 alkaen. Järjestäjinä ovat Kangasniemen seurakunta, Kansan Raamattuseura ja Agricola-opintokeskus. Tervetuloa mukaan!

2020-03-09 09:38:00.0