Majakan valossa saa levähtää ja virkistyä

- Tunnustan, että Raamattu tulee avattua aivan liian harvoin, sanoo Reissupannun yrittäjä Nina Reinikainen hymyillen.

Ensi viikon torstaina 12.3. klo 18 alkaen Kangasniemi-salissa soivat jälleen Niina-Maria Tiihosen luotsaaman Majakka-bändin lempeät laulut. Majakka-illalle on ominaista levollisen rauhallinen tunnelma.

-Se on koskettava ilta, sellainen hetken hengähdystauko keskellä arkea, kuvaili iltaa siellä mukana ollut.

Laulujen välissä kuullaan Raamatun tekstejä. Tällä kertaa lukemassa ovat Anja Nieminen ja Taina Pietilä sekä Nina Reinikainen ja Elias Manninen. He myös kertovat ajatuksista ja muistoista, jotka liittyvät heidän valitsemaansa raamatunkohtaan.

Tuula-pappi juontaa illan lempeään tapaansa. Majakka-illan aikana on mahdollisuus myös henkilökohtaiseen rukouspalveluun.

Noin tunnin pituinen ilta sopii kaikenikäisille, ja tuon ajan lapsetkin jaksavat hyvin olla mukana.  Ohjelman jälkeen ilta jatkuu seurustelun merkeissä karjalanpiirakkatarjoilun äärellä.

Tervetuloa seurakunnan järjestämään Majakka-iltaan poikkeuksellisesti torstaina 12.3. klo 18. Illasta on luvassa myös lähetys seurakunnan Facebookin kautta.

2020-03-04 14:11:00.0