Rentoa raamattuopetusta Tervaniemen tuvalla

Niina-Maria ja Lauri Tiihonen viettivät menneen viikonlopun Maata näkyvissä -festareilla. Ensi maanantaina he jo musisoivat Tervaniemen tuvalla.

- Miten Jumala johdattaa meitä? pohtii raamattukouluttaja Jaakko Pirttiaho.
- Joskus saamme selkeitä tienviittoja, joiden avulla on helppo suunnistaa. Joskus aasit taas puhuvat arkisen elämämme keskellä, naurahtaa Jaakko. Hän lupaa kertoa tästä lisää Yksin armosta -illassa Tervaniemen tuvalla maanantaina 25.11.

Illan musiikista vastaa jälleen duo Niina-Maria ja Lauri. Hannu Hakala on nyt siirtynyt kameran taakse ja Päivi Kettunen emännöi kodikasta iltaa.

Opetusta voi seurata myös seurakunnan Facebookin live-lähetyksen kautta. Näillä lähetyksillä on suuri suosio: edellisen kerran opetusta on tähän mennessä katsottu yli 5000 kertaa.

Yksin armosta -raamattuopetus maanantaina 25.11 klo 18-19. Iltapalaa on tarjolla KRS:n työn tukemiseksi klo 17.30 alkaen. Järjestäjinä ovat Kangasniemen seurakunta, Kansan Raamattuseura ja Agricola-opintokeskus.

Lämpimin terveisin,

Päivi