Bükin ystävien matkassa

Lämmin keväinen sää vaihtui takatalveen vähän ennen Bükin seurakuntalaisten saapumista Kangasniemelle, mutta se ei näyttänyt iloisia vieraitamme haittaavan.

Kuva: Jennina Antikainen

Kuva:Jennina Antikainen

Torstaina vieraat tutustuivat kirjastoon, Kansis-keskukseen ja kirkkoon.  Risto Nylund esitteli Kangasniemeä kunnanjohtajan näkökulmasta.

Iloisen ja lämminhenkisen illan päätteeksi Reka Simon lahjoitti seurakunnallemme Bükin kirkon alttaritaulun kuvan. Matin ja Ellan kokoamasta lahjapussista löytyi kangasniemeläisiä makeisia, Katja Hepo-ojan pieni suojelusenkeli ja kirkkokirja. Mölkky-pelikin matkasi vieraiden mukana Unkariin!

On aika hiljaa kiittää ja kättä puristaa,
nyt meidät yhteen liittää vain muistojemme maa.
Jäi jälki sydämiimme, jälki unelmiin
teille laulamme nyt näkemiin:

Köszönöm (lämmin kiitos) Bükin ystävyysseurakuntalaisille!  Oli hienoa tavata teitä ja kuulla elämästänne Unkarissa!

2019-05-04 09:55:00.0