Gospelmessussa kohdataan Hyvä Paimen

Toukokuun gospelmessun raikkaat sävelet täyttävät ensi sunnuntaina kauniin kirkkomme.

Ensi sunnuntaina 5.5. klo 10 alkaen kirkossa soivat keväiset sävelet Syvä Huokaus -yhtyeen säestämänä.
 Niina-Maria Tiihonen on valinnut gospelmessuun ”Hyvä Paimen” -teemaan sopivat laulut, ja hän myös luotsaa bändiä.

-”Oi, katsohan lintua oksalla puun” -laulun sanat muistuttavat kauniisti Jumalan huolenpitoon luottamisesta ja kiitollisuuden vaalimisesta, sanoo Niina-Maria.

-Pekka Simojoen ”Laulu jakamisesta” on myös suosikkejani, kertoo Niina-Maria.
 -Siinä rohkaistaan kantamaan toistemme kuormia: ”Itkekää itkut maailman, naurakaa kanssa nauravan, sillä mitään ei ole suurempaa kuin työtä tehdä ja rakastaa”.

Gospelmessun lyhyempi kaava ja reippaat laulut sopivat hyvin myös lapsiperheille.
 -Viisikielisen laulut puhuttelevat kaikenikäisiä. On hauska huomata, miten iloiset sävelet saavat jälkikasvun  höristelemään korviaan, naurahtaa lastensa kanssa gospelmessussa käyvä äiti.

Messussa saarnaa Parikanniemi-säätiön Petri Tiusanen. Tervetuloa laulamaan yhdessä sekä kokemaan iloa ja rauhaa Hyvän Paimenen läsnäolossa.

2019-05-01 18:14:00.0