Terveisiä Senegalista! Jaakko Löytty ja selloduo Varonen konsertoivat kirkossa 17.2.

Loistavan konserttikiertueen Pekka Simojoen ja Petri Laaksosen kanssa viime syksynä tehnyt gospelmuusikko Jaakko Löytty on tehnyt hedelmällistä yhteistyötä myös Selloduo Varosen kanssa.

Kolmikko on yhdistänyt gospelmusiikin ja akustisin selloin esitetyn konserttimusiikin kiehtovalla tavalla.

Löytty ja Varoset konsertoivat Kangasniemen kirkossa sunnuntaina 17. helmikuuta. Vanhoista tutuista kappaleista kuullaan uusia sovituksia. Mukana on myös Löytyn uusia sävellyksiä ja selloduon soittamia kansanmusiikkipohjaisia säveliä sekä klassista ohjelmistoa.

Viime vuonna Löytyn ja Selloduo Varosen yhteistyö ikuistettiin levylle ”Yhteistä tietä.” Yhteisellä tiellä he olivat myös tammikuisella Senegalin-matkalla, jonka musiikkituomisina kuullaan iloisia afrikkalaisia rytmejä.

Konsertin ohjelmatuotoilla tuetaan lasten ja nuorten koulutusta yhteisvastuukeräyksen kautta.

Su 17.2. klo 15 Terveisiä Senegalista -konsertti kirkossa

2019-02-12 15:30:00.0