Majakan valossa saa levähtää

Keskiviikkona 9.1.2019 klo 18 alkaen kirkossa loistaa jälleen majakan valo. Lyhdyt ja kynttilät luovat tunnelmaa kirkon turvalliseen hämäryyteen. Kaunisääninen Niina-Maria Tiihonen johtaa akustista bändiä ja vastaa illan lempeistä lauluista.

Näiden rauhallisten iltatuokioiden saamasta lämpimästä vastaanotosta kertoo myös palaute:
-Ilta on ihanan levollinen. Laulut ovat koskettavia, ja on mielenkiintoista kuulla tuttujen ihmisten kertovan jonkin raamatuntekstin merkityksestä itselleen.

Tuula-pappi on pyytänyt neljää kangasniemeläistä valitsemaan Raamatusta itselleen merkityksellisiä jakeita. Tällä kertaa mukana ovat opiskelija Henna Albrecht, puutarhuri Marja Aalto sekä rakennusalan yrittäjä Rami Tiihonen ja kunnanjohtaja Risto Nylund.

Majakka-illan aikana voi myös turvallisesti jakaa omat huolenaiheet rukousavustajien kanssa.

Kautta aikojen majakka on ohjannut merenkävijöitä yön pimeydessä sataman suojaan. Majakka on luotettavuuden symboli ja suunnannäyttäjä; opastaja oikealle tielle kohti turvallista päämäärää. Sama merkitys on tälläkin tilaisuudella.

Alle tunnin kestävän ohjelman ajan lapsetkin jaksavat hyvin olla mukana. Sen jälkeen kirkkoon voi vielä jäädä hetkiseksi seurustelemaan iltapalan äärellä.

Tervetuloa pysähtymään ja levähtämään seurakunnan järjestämään Majakka-iltaan kirkkoon keskiviikkona 9.1. klo 18.00.

Sat Jan 05 11:11:00 EET 2019