Suuri äänimäärä seurakuntavaaleissa yllätti Raija Vehmalan

Kuva: Kangasniemen Kunnallislehti

”Lämmin ja kiitollinen tunne täytti mieleni, kun ajattelin, että niin moni ihminen on halunnut antaa äänensä minulle ja halunnut minun jatkavan seurakunnan luottamustehtävässä.
Valtuustokausi alkaa suurin odotuksin käsillä olevien asioiden ja hankkeiden toteutumisesta. Paljon viisautta ja asioiden pitkäaikaista tuntemusta jäi pois valtuustosta luopuneiden myötä, joten nyt jos koskaan, harkintakykyä ja vastuullista asioihin perehtymistä tarvitaan päätösten tekemiseen.
Uudet kasvot ovat kirkkovaltuustoon sydämellisesti tervetulleita! Ei minua arveluta yhteistyön sujuminen, eihän liene kenekään uuden valtuutetun tavoitteena tulla vastarannan kiiskenä asioita hoitamaan! Muistan ja toimin edellisten vaalien teeman mukaan: Uskon hyvään!”

2018-11-20 10:28:00.0