ADVENTIN JA JOULUNAJAN TAPAHTUMIA SEURAKUNNASSAMME

LAUANTAI  1.12

”TOIVEIDEN JOULUKUUSI”  Kansis-keskuksella klo 10-14, tai niin kauan kuin toiveita riittää.

Klo 15 Savolaisen Osakunnan Laulajien KONSERTTI  kirkossa. Ohjelma 15 €, eläkeläiset, työttömät ja opiskelijat 10 €.

SUNNUNTAI  2.12.

Klo 10 1. ADVENTTISUNNUNTAIN GOSPELMESSU ja

LASTENKIRKKO kirkossa, Pirkka Sieviläinen, Syvä huokaus –yhtye, Sirpa Malisen messuryhmä,  2. rippikouluryhmä.

MAANANTAI  3.12.

Klo 17.30 alkaen KAUNEIMMAT JOULULAULUT Makkolan Toukolassa.

Duo Niina-Maria ja Lauri laulavat ja säestävät. Kolehti lähetystyölle.

Kahvi ja joulutorttutarjoilu.

TORSTAI  6.12.

Klo 10 ITSENÄISYYSPÄIVÄN  SANAJUMALANPALVELUS kirkossa,

Matti ja Sirkku Tolvanen, Puula-Partio, Kangasniemen Mieslaulajat, joht. Laura Kaartinen. Jumalanpalveluksen  jälkeen seppeleenlasku sankaripatsaalla sekä vapaussodan ja vakaumuksensa puolesta kaatuneiden muistomerkillä.

SUNNUNTAI  9.12.

Klo 12 Harlun ystävien ja Harlu-seuran puurojuhla yläsalissa.

Klo 15 KAUNEIMMAT JOULULAULUT kirkossa. Sirkku Tolvasen urkusäestys, kirkkokuoro.

Klo 16 LÄHETYKSEN JOULUMYYJÄISET kunnantalon aulassa. Jouluherkkuja,  käsitöitä, Katja Hepo-Ojan keramiikkaa, Niina Halmeslahden kynttilöitä ja saippuaa, Taina Pietilän kortteja, arpoja. Perhekerhossa tehtyjä kuusenkoristeita  ja kortteja.

NAISTEN  PANKIN myyntipöydällä senegalilaisesta kankaasta tehtyjä kännykkäpusseja, tabletteja ym. Arpajaisiin on Eila Hokkanen lahjoittanut taulun.

MAANANTAI  10.12.

Klo 12-18 seurakunta tarjoaa rantatorilla  LÄMMINTÄ SOSEKEITTOA,

GLÖGIÄ JA PIPAREITA.

Klo 18 Suomen Raamattuopiston ja Kansanlähetyksen JOULUJUHLA

yläsalissa. Pirkka Sieviläinen, Juha Hasanen ja Matti Manninen.

KESKIVIIKKO  12.12.

Klo 19 Jarkko Aholan JOULUN KLASSIKOT konsertti kirkossa.

Järj. Kangasniemen kirjasto.

PERJANTAI 14.12.

Klo 13 Kelton ystävien JOULULAHJATALKOOT yläsalissa.

Klo 18 nuorten JOULUGOSPEL Salmelan leirikeskuksessa.

LAUANTAI  15.12.

Klo 13 Istruala-Laitialan diakoniapiirin  JOULUMYYJÄISET

Tervaniemen tuvalla kotiseurakunnan diakoniatyön hyväksi.

SUNNUNTAI  16.12.

Klo 18 KAUNEIMMAT JOULULAULUT kirkossa

Syvä Huokaus -yhtyeen säestyksellä. Naiskuoro Niemettäret ja

Kangasniemen Mieslaulajat Laura Kaartisen johdolla.

MAANANTAI  17.12.

Klo 11 Sotiemme veteraanien, puolisoiden ja leskien JOULUJUHLA yläsalissa.

Klo 16-20 JOULUTALO Tervaniemen tuvalla. Joululauluja Niina-Marian ja Laurin kanssa, joulukertomus ulkona, ja tuvassa  piparin leivontaa ja maistelua. Tervetuloa piipahtamaan lapset ja aikuiset!

TIISTAI  18.12.

Klo 18.30 MIESTEN PIIRIN JOULUJUHLA yläsalissa.

KESKIVIIKKO  19.12.

Klo 18 LASTEN JOULUKIRKKO kirkossa, mm. jouluevankeliumi ja

jouluista musiikkia. Pikkuväen lisäksi mukana  Eija, Kiti, Tuula, Sirkku ja Sirpa.

TORSTAI  20.12.

Klo 8 JOULUHILJENTYMINEN Lapaskankaan Teboililla. Joululauluhetki ja kahvitarjoilu. Tilaisuus on avoin kaikille. Järjestetään yhteistyössä Kangasniemen Yrittäjien kanssa.

Klo 11 KOKO KANSAN JOULUJUHLA srk-talon yläsalissa.

Joulun sanan, laulujen ja ruuan äärelle sinua kutsuvat ev. lut. seurakunnan diakoniatyö, Myrskylyhty ry. ja Kangasniemen työttömien yhdistys ry.

MAANANTAI  24.12.

Klo 15 JOULUAATON HARTAUS  kirkossa. Pirkka Sieviläinen  ja  Sirkku Tolvanen, nuorten lauluryhmä..

TIISTAINA  25.12.

Klo 8 JOULUAAMUN MESSU kirkossa, Matti ja Sirkku Tolvanen, kirkkokuoro, Kari Tiusasen messuryhmä.

KESKIVIIKKO  26.12.

Klo 10 TAPANINPÄIVÄN SANAJUMALANPALVELUS kirkossa, Tuula Suuronen, Natalia Ikonen, Anna-Leena Mieskolaisen messuryhmä.

MAANANTAI  31.12.

Klo 18 UUDENVUODENAATON HARTAUS kirkossa, Tuula Suuronen, Natalia Ikonen.

SUNNUNTAI 6.1.2019 Klo 18 Itämaan tietäjien matkassa - loppiaisen lauluja ja virsiä Tervaniemen tuvalla Matin ja Sirkun kanssa. Glögi- ja piparitarjoilu.

Messut  kirkossamme myös 9.,16. ja 23.12. klo 10. Katso muut viikkotapahtumat kotisivuiltamme.

2018-12-15 06:30:00.0