Mikkelinpäivän messua vietetään Maaseutu- ja Suvipäiväväen kanssa. Iltapäivällä lapsille oma Mukulamessu

”Mikkelinpäivä merkitsi ennen sadonkorjuun loppua, lehmät siirrettiin laitumelta navettaan ja paimenet pääsivät jälleen käymään kirkossa.”

Tänä Mikkelinpäivänä klo 10 voivat ihan kaikki tulla kirkkoon viettämään  Maaseutuväen kirkkopyhää ja Sanan Suvipäivien kiitos(gospel)messua. Ulla Saunaluoma saarnaa ja musiikista huolehtii Syvä Huokaus-yhtye.

Messun jälkeen Kangasniemi-salissa nähdään nyt kokonaisuudessaan Esa Orren filmi Sanan Suvipäivistä ja kunnantalon aulassa voi nauttia Maaseutuseuran tarjoamaa uutispuuroa ja juoda kirkkokahvit. Myös syksyn satoa huutokaupataan.

Klo 17 on kirkossa vielä MUKULAMESSU, jossa luetaan vuoden aikana kastettujen lasten nimet ja vietetään ehtoollista.  Pulmu ja Päkä juontavat. Mukana WEE:n tytöt, Tuula, Sirpa ja pyhäkoululaiset, Kiti, Raimo, Matti ja Sirkku.

Olet tervetullut Mikkelinpäivän messuihin ja tapahtumiin!

2018-09-29 08:00:00.0