Syysillan Majatalossa muistellaan mennyttä kesää

Kuva: Raimo Tiihonen

Ensi viikon keskiviikkona 19.9. klo 18 alkaa monien innolla odottama Majatalo-iltojen syyskausi. Illassa lauletaan tuttuun tapaan koskettavia gospelkappaleita Syvä Huokaus -yhtyeen säestyksellä. Luvassa on myös  Niina-Maria ja Lauri Tiihosen muodostaman duon esitys.

Haastateltavien kanssa palaamme menneen kesän parhaisiin muistoihin. Arja Piisilä ja Arto Tommola kantoivat talkoolaisina suuren vastuun Sanan Suvipäivillä. Kuulemme heidän kokemuksiaan tästä mieleenjäävästä tapahtumasta. Paikalle odotetaan myös isoa joukkoa talkoolaisia Valo on! -paidoissaan.

Kuukausi sitten seurakunnan töihin tullut Outi Virtakallio kertoo, miltä tuntui palata diakonin pestiin.

Majiksen juontavat rentoon tapaansa Kettusen Päivi ja Pirkka-pappi.
-Pienet mokat ovat sallittuja, ja oikeastaan ne kuuluvat illan kodikkaaseen tunnelmaan, hymyilee Pirkka .

Tervetuloa Syysillan Majataloon, vaikka et seurakunnan tilaisuuksissa muuten juuri kävisikään. Tämä lämminhenkinen illanvietto tarjoaa lepoa, virkistystä ja uutta toivoa.  Majatalo-illassa ei mittailla kenenkään uskon määrää. Siksi toivotamme etsijät ja epäilijät yhtä tervetulleiksi kuin uskovaiset ja toivovaisetkin! Tule ja kutsu myös kaveri mukaan!

Seurakunta järjestää Syysillan Majatalon kunnantalolla keskiviikkona 19.9. klo 18alkaen. Perheen pienimmille on samaan aikaan oma Lasten Majatalo.

Teksti: Päivi Kettunen

2018-09-19 10:23:00.0