Valtakunnallinen kehitysvammaisten kirkkopyhä - Palasena seurakuntaa

Valtakunnallinen kehitysvammaisten kirkkopyhä järjestetään 9.9.2018 Kouvolassa.

Teemamme tänä vuonna on Palasena seurakuntaa. Tapahtuman tunnuksena on palapeliristi. Kuten palapelin palat, ihmisetkin ovat erilaisia mutta yhtä arvokkaita ja tärkeitä kokonaisuudessa. Jumalan edessä jokaiselle palalle löytyy oma paikkansa. Kouvolan kirkkopyhä on kaikille avoin tapahtuma, ja sen kohderyhmänä ovat kehitysvammaiset ihmiset, heidän läheisensä sekä avustajansa.

Olet sydämellisesti tervetullut eksoottiseen Kouvolaan, rakkauden pääkaupunkiin!

Tapahtumassa on järjestetty lämmin ruokailu sekä sotilaskodin munkkikahvit, jotka sisältyvät kirkkopyhän ilmoittautumismaksuun. Ilmoittautuminen kirkkopyhään on päättynyt. Tänä vuonna juhlimme kirkkopyhää noin 400 osallistujan voimin.

Yhteinen tapahtumapäivä alkaa jumalanpalveluksella. Muun ohjelman lisäksi kirkkopyhässä esiintyvät Kuusaan Bändi ja Pekka Laukkarinen.

Varsinainen Kirkkopyhä alkaa yhteisellä jumalanpalveluksella, jossa saarnaa Mikkelin hiippakunnan piispa, Seppo Häkkinen. Liturgina toimii kehitysv ammaistyön pappi Tero Kajander.

Fri Aug 17 06:04:00 EEST 2018