Varustava yhteisöllisyys-seurakuntaseminaari 15.6.2018

Sanan Suvipäivien yhteydessä perjantaina 15.6.2018 järjestetään Varustava yhteisöllisyys-seurakuntaseminaari Kangasniemen seurakuntakeskuksessa (Kirkkoniementie 2).

Varustava yhteisöllisyys-seurakuntaseminaarissa jaetaan kokemuksia yhteisöllisyyden rakentamisesta seurakunnan elämään. Seminaari on suunnattu seurakunnan luottamushenkilöille, työntekijöille ja kaikille asiasta kiinnostuneille. Seminaarissa jaetaan kokemuksia yhteisöllisyyden rakentamisesta seurakunnan elämään.

Seurakuntaseminaari on osana Sanan Suvipäivien ohjelmaa ja yhteistyössä sitä järjestämässä ovat Kansan Raamattuseura, Kangasniemen seurakunta sekä Agricola-opintokeskus.

Seminaarin hinta on 30 €, sisältäen lounaan ja kahvin. Seminaariin voi ilmoittautua 4.6. mennessä sähköisesti klikkaamalla alla olevaa kuvaa. Kuvaa klikkaamalla pääset myös tutustumaan seminaarin ohjelmaan sekä puhujiin.

Linkki avautuu uudessa välilehdessä

2018-02-13 11:45:00.0