Perjantai-iltana kotikirkossamme: Majakka kutsuu valoon

Roinilan Heikki on tulossa tekstin-

lukijaksi Majakka-iltaan.

Ensi viikon perjantaina 9.2.2018 kirkko valaistaan jälleen Majakka-illan kunniaksi kynttilöillä ja lyhdyillä.

Tämän tunnelmallisen tilaisuuden ohjelma on varsin yksinkertainen: Niina-Maria Tiihosen luotsaama akustinen bändi esittää rauhallisia lauluja ja niiden välissä kuullaan Raamatun tekstejä. Tällä kertaa itse valitsemansa tekstin ovat lupautuneet lukemaan Tanja Kilpelä, Asta Tiihonen ja Heikki Manninen. He myös kuvailevat, mitä kyseinen Raamatun kohta heille merkitsee.

Lapsena opittu iltarukous antaa turvallisuuden tunnetta ja näin rukouksesta tulee luonnollinen asia. Tähän liittyen Kiialiina Kilpelä kertoo omasta iltarukouksestaan. Illan aikana kirkossakin on mahdollisuus jakaa omat huolet ja ilonaiheet rukousavustajien kanssa. Mukana on myös oma Majakka-pastorimme Tuula Suuronen.

Majakka-illassa kirkon penkkiin voi istahtaa täysin vailla vaatimuksia hengähtämään hetkeksi ennen viikonloppua. Noin tunnin pituinen ohjelma sopii kaikenikäisille, ja tuon ajan lapsetkin jaksavat hyvin olla mukana.  Tilaisuuteen voi tulla oman aikataulun mukaan, vaikkapa kauppareissuun yhdistettynä. Majakka-illan jälkeen kirkkoon voi vielä jäädä tuokioksi seurustelemaan ja nauttimaan suuren suosion saaneesta riisipiirakkatarjoilusta.

Tervetuloa  helmikuun Majakka-iltaan kirkkoon perjantaina 9.2. klo 18
 (Huom. muuttunut alkamisaika!)