Yläkoulun seiskaluokkalaiset sitoivat juhlaseppeleitä sankarivainajien haudoille.

Kuva: Anne Kääriäinen

Pitäjän eri puolilla, (mm. viime viikolla kouluilla ja lauantaina Hokassa) on valmistettu kyläläläisten yhteisvoimin juhlaseppeleitä ....

Seppeleitä voi tehdä myös osallistumatta talkoisiin. Seppeleet kerätään säilytettäväksi seurakunnan konehalliin.

Seppeleen sitojien lisäksi tarvitaan  nuoria mukaan laskemaan seppeleitä itsenäisyyspäivän jumalanpalveluksen ja kunnianosoitusten jälkeen sankarihaudoille, n. klo 11.15. Seppeleiden laskijoiksi  halukkaat ilmoittautukaa alla oleviin numeroihin.

Hankkeessa ovat mukana  mm. Veteraani- ja reserviläisjärjestöt, Leijonat, Kangasniemen seurakunta ja kunta, Puula Partio  ja monet muut.

Kysymykset ja ilmoittautumiset seppeleen laskuun  Anne Kääriäinen,  puh.  040-822 4401 tai annemaria.kaariainen@gmail com.  tai Irene Spännäri, puh. 040 5964692.

Tervetuloa mukaan!

2017-10-21 08:25:01.0