Kirkossa on tarjolla valoa, lohtua ja Jari-Pekan käännekohtia

Valon ja lohdun ilta 3.4. klo 18 Kangasniemen kirkossa. Tervetuloa mukaan!

Valon ja lohdun ilta järjestetään heti pääsiäispyhien jälkeen keskiviikkona 3.4.2024 klo 18-19. Tähän herkkään ja levolliseen iltahetkeen voi osallistua kirkossa tai ruudun välityksellä. Yhä useampi onkin ottanut ne omakseen seurakunnan tilaisuuksien joukosta.

Illan Käännekohtia-sarjassa haastateltavana on yrittäjä Jari-Pekka Koponen, jonka juuret ovat naapurikunnassa Hankasalmen Säkinniemen kylässä. Jari-Pekka-liikenneasemat tunnetaan siitä, ettei niissä myydä alkoholia ja tupakkaa.

-Elämäni merkittävimmän lupauksen tein seitsemänvuotiaana. Tämä käännekohta on ohjannut minua tähän asti, paljastaa Jari-Pekka.

Niina-Maria Tiihosen esittämät lempeät laulut kannattelevat iltaa. Pääsiäisen valo loistaa illan ylle myös Jouni Kuitusen ja Ville Tikkasen puheenvuorojen kautta, sillä heidän aiheenaan on tällä kertaa ilo.

-Sydämellisesti tervetuloa tähän tunnelmalliseen iltatuokioon, jossa katsomme toisiamme armollisin ja hyväksyvin silmin, toivottaa tilaisuutta juontava Päivi Kettunen.

Valon ja lohdun ilta kirkossa ja seurakunnan Facebook- sekä YouTube -kanavan kautta keskiviikkona 3.4.2024  klo 18-19. Lämpimästi tervetuloa mukaan!

2024-03-27 18:00:00.0