Rukouksen Majatalo kirkossa ja verkossa keskiviikkona 21. 2. klo 18

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Majatalo-ilta on rento ja lämminhenkinen tilaisuus, jonne ei ole pääsyvaatimuksia. Majikset Kangasniemellä aloittaneen Pirkka-papin sanoja lainaten: Majatalo-illoissa ei mittailla uskon määrää.

Ensi keskiviikkona 21.2.2024 Majatalon vieraana on Suomen New Wine -liikkeen toiminnanjohtaja rovasti Jukka Jämsén. Hän innostaa ja rohkaisee kuulijoita rukoilemaan arkisten asioiden ja toinen toistensa puolesta.

-Jumala odottaa, että osaisimme luottaa häneen niin kuin Isään, ja käyttää hänen nimeään oikein turvautumalla häneen. Mikä tahansa sydämestämme nouseva, vaikka kuinka avuton rukous, on ilon aihe taivaalliselle Isällemme, vakuuttaa Jukka.

Rukouksen Majataloon saapuu myös kristillisen Päivä-kustantamon toimitusjohtaja Merja Pitkänen. Hän tuo mukanaan iltaa juontavan Päivi Kettusen painotuoreita Hellään huolenpitoosi -rukouskirjoja. Kirja on koottu Päivin seurakunnan Facebook-sivulle kirjoittamista rukouksista. Merja on kirjoineen paikalla jo hyvissä ajoin ennen Majiksen alkua.

Tuttuun tapaan musiikista vastaa mainio Syvä Huokaus -bändi. Ville Tikkanen osallistuu illan juontamiseen. Jouni Kuitunen kertoo koskettavaan tapaansa Jumalan huolenpidosta. Tuula Suuronen johdattelee rukoushetkeen. Illan kulussa on mukana useita vapaaehtoisia eri tehtävissä.

Rukouksen Majatalon laulut alkavat soida kirkossa ja seurakunnan Facebook- ja YouTube-kanavien kautta keskiviikkona 21.2. klo 17.55 alkaen. Kirkon ovet avataan klo 17. Tarjolla on kahvia ja Majatalon ruisleipää. Lämpimästi tervetuloa!

2024-02-19 19:35:19.0