Valon ja lohdun ilta 7.2. klo 18 kirkossa. Tule mukaan!

Valon ja lohdun illassa haastateltavana onkin tällä kertaa Pentti Pynnönen. Illan tiimiin kuuluvat kirkkoherra Ville Tikkanen sekä Jouni Kuitunen, Niina-Maria Tiihonen ja Päivi Kettunen.

Valon ja lohdun ilta on levollinen iltatuokio, johon voi osallistua kirkossa ja ruudun äärellä. Pikkuhiljaa yhä useampi on löytänyt tiensä näihin iltoihin, joista palautteesta päätellen myös saadaan valoa ja lohtua.

- Herkkä ja koskettava, niin lohduttava ja armahtava ilta, kuvaili etäyhteyksin mukana ollut henkilö edellistä iltaamme.

Keskiviikkona 7.2.2024 oman elämänsä käännekohdista kertoo Pentti Pynnönen.

- Eräässä elämäntilanteessa minut yllätti vahva kiitollisuus elämän lahjasta, paljastaa Pentti.

Niina-Maria Tiihosen lempeät laulut kannattelevat illan ohjelmaa. Jouni Kuitunen puhuu koskettavaan tapaansa Jumalan rakkaudesta. Kirkkoherra Ville Tikkanen jakaa kuulijoille Raamatusta löytyvää valoa ja lohtua.

- Sydämellisesti tervetuloa tähän kodikkaaseen iltahetkeen, jossa katsomme toinen toisiamme armollisin silmin, toivottaa tilaisuutta juontava Päivi Kettunen.  Valon ja lohdun ilta kirkossa sekä seurakunnan Facebook- ja YouTube -kanavien kautta keskiviikkona 7.2.2024 klo 18-19. Olet lämpimästi tervetullut!

Sun Feb 04 15:32:00 EET 2024