Valon ja lohdun illassa muistellaan käännekohtia

Lämpimästi tervetuloa keskiviikkona 10.1. klo 18 kirkkoon tai mukaan somekanavien kautta!

Valon ja lohdun ilta on rauhallinen iltatuokio, johon voi osallistua kirkossa ja ruudun äärellä. Kevätkauden ensimmäisessä illassa keskiviikkona 10.1.2024 klo 18 oman elämänsä käännekohdista kertoo Roinilan tilan isäntä Heikki Manninen. - Käännekohtia on minunkin elämäni varrella riittänyt, vaikka aika tavalla samaa latua tässä olen ikäni hiihdellyt, myhäilee sanavalmis Heikki. Niina-Maria Tiihosen lempeät laulut kehystävät illan ohjelmaa. Jouni Kuitunen kertoo rakkaudesta, joka kurottuu arkisen elämämme keskelle. Mukana on myös kirkkoherra Ville Tikkanen, joka vastaa jatkossakin iltojen vasta-alkajille suunnatusta raamattuopetuksesta. - Sydämellisesti tervetuloa tähän lämpimään iltahetkeen, jossa katsomme toinen toisiamme armollisin ja hyväksyvin silmin, toivottaa tilaisuutta juontava Päivi Kettunen. Valon ja lohdun ilta kirkossa sekä seurakunnan Facebook- ja YouTube -kanavien kautta keskiviikkona 10.1.2024  klo 18-19. Lämpimästi tervetuloa!

Fri Jan 05 17:04:00 EET 2024