Tervetuloa itsenäisyyspäivänä "Näin sydämeeni joulun teen" -joulukonserttiin kirkkoon

Mikko ja Emelia Mäkeläisen Näin sydämeeni joulun teen- joulukonsertissa kuullaan perinteisiä, rakkaita ja tunnelmallisia joululauluja.

Lämpimästi tervetuloa jouluiseen konserttiin Kangasniemen kirkkoon itsenäisyyspäivänä. Tilaisuus on paikan päällä kirkossa, ei verkkokanavilla.

Näin sydämeeni joulun teen - joulukonserttissa kuullaan perinteisiä, kaikkein rakkaimpia ja kauneimpia joululauluja. Mikko ja hänen tyttärensä Emelia 7v konsertoivat ympäri Suomea joulun alla. He julkaisivat marraskuussa uuden joulualbumin, josta kuullaan myös lauluja konsertissa. Luvassa on siis tunnelmallinen konsertti. Tule mukaan kanssamme virittäytymään joulun tunnelmaan.

Laulu, kitara: Mikko Mäkeläinen
Laulu: Emelia Mäkeläinen
Piano, haitari: Samuli Jokinen

Käsiohjelma 20 € (käteinen) ovilta ennen tilaisuutta.

2023-12-05 17:47:57.0