Valon ja lohdun ilta ke 15.11. klo 18 kirkossa ja verkkokanavilla

Malla eli Marja-Leena Kuitunen kertoilee elämänsä käännekohdista Päivi Kettusen haastattelussa.

Valon ja lohdun ilta on levollinen iltahetki, johon voi osallistua kirkossa ja ruudun äärellä. Pikkuhiljaa yhä useampi on löytänyt ne seurakunnan tilaisuuksien joukosta. Iltaa kannattelevat Niina-Maria Tiihosen esittämät lempeät laulut. Jouni Kuitunen kertoo koskettavaan tapaansa Jumalan rakkaudesta.

- Haluan kertoa kuulijoille Isän rakkaudesta, joka kumartuu arkisen elämämme kiireen ja huolien ylle, kuvailee Jouni.

Käännekohtia-sarjassa haastateltavana on Marja-Leena Kuitunen, tuttavallisesti Malla, jonka monet muistavat seurakunnan kerhotätinä ja lähetyssihteerinä.

- Tekevälle töitä löytyy. Tätä nykyä kirjoittelen seurakunnan Facebookiin Mallan majalta -pohdintoja. Ja kerrottavaa haastattelussa kyllä löytyy, sillä elämässäni on riittänyt näitä isompia ja pienempiä käännekohtia, lupaa Malla.

- Sydämellisesti tervetuloa tähän rauhalliseen iltatuokioon, jossa katsomme toisiamme armollisin ja hyväksyvin silmin, toivottaa tilaisuutta juontava Päivi Kettunen.

Valon ja lohdun ilta kirkossa sekä seurakunnan Facebook- ja YouTube -kanavien kautta keskiviikkona 15.11.23 klo 18-19. Tervaniemen tuvalla on samaan aikaan tarjolla lapsiparkki, jonne ilmoittaudutaan saman viikon maanantaihin klo 16 mennessä Kiti Laitiselle, puh. 0400 143 617.

2023-11-10 06:00:00.0