​​​​​​​Majatalossa kirkkoherra Ville Tikkanen tulee tutummaksi

Lämpimästi tervetuloa 4.10. klo 18 kirkkoon tai seurakunnan verkkokanaville!

Majatalo-illassa keskiviikkona 4.10.2023 saamme tutustua Ville Tikkaseen, joka aloitti syyskuussa työnsä seurakuntamme vt. kirkkoherrana.
- Kangasniemelle on ollut ilo tulla. Koen, että monet rukoukset kannattelevat minua ja ihmiset täällä ovat ottaneet minut vastaan avoimin sylin, kuvailee Ville, jota Päivi Kettunen Majiksessa haastattelee.

Syvä Huokaus -yhtye vastaa illan musiikista. Jouni Kuitunen kertoo Jumalan rakkaudesta ja Tuula Suuronen vastaa illan rukoushetkestä. Mukana on myös suuri joukko vapaaehtoisia eri tehtävissä.
- Meillä on kynnys matalalla ja katto korkealla, julisti Majikset toistakymmentä vuotta sitten Kangasniemelle tuonut Pirkka-pappi usein illan alussa.

Majatalon laulut alkavat soida kirkossa ja seurakunnan Facebook- ja YouTube-kanavien kautta keskiviikkona 4.10.2023 klo 17.55 alkaen. Kahvia ja ruisleipää tarjoillaan kirkossa jo klo 17.40 alkaen.
Lämpimästi tervetuloa!

Uutena palveluna lapsiperheille on Tervaniemen tuvan lapsiparkki, joka avaa ovensa klo 17 tilaisuuden ajaksi. Ilmoittautumiset lapsiparkkiin viim. edellisenä ma klo 15 mennessä Kitille p. 0400 143617 tai Ulla-Maijalle 0400 143618.

2023-10-01 16:06:42.0