Syksyn ensimmäinen Majatalo on keskiviikkona 6.9. klo 18. Tervetuloa!

Syyskuun Majatalossa on Päivi Kettusen haastattelussa eläkerovasti Matti Tolvanen. Mukana Syvä-huokaus bändi, Tuula Suuronen ja Jouni Kuitunen.

Majatalo-iltojen neljästoista vuosi alkaa ensi keskiviikkona 6.9.2023 kirkossa ja seurakunnan somekanavien kautta. Majatalo-ilta on lämmin ja elämänmakuinen tilaisuus, johon on helppo tulla mukaan. Illan musiikista vastaa Ilkka Tiihosen koolle kutsuma Syvä Huokaus -yhtye. Päivi Kettusen haastateltavaksi saapuu entinen kirkkoherramme Matti Tolvanen. - Aika ei ole tullut pitkäksi eläkkeellä ollessa. Majataloon olen tulossa iltaan mukaan iloisen odottavin mielin. Ja ainakin yhden raamatunkohdan aion nostaa esille, myhäilee Matti. Jouni Kuitunen ihmettelee vilpittömään tapaansa Jumalan rakkautta. Tuula Suuronen johdattelee jakamaan rukouksessa arkisen elämän aiheita. Mukana eri tehtävissä on jälleen suuri joukko vapaaehtoisia. -Majatalo-illan kynnys on matala ja katto korkealla. Meillä ei olla liian uskovaisia, vaan kaikki ovat tervetulleita, linjasi Majikset aikanaan Kangasniemelle tuonut pastori Pirkka Sieviläinen. Hän on Majiksessa mukana taas marraskuussa. Seurakunnan järjestämän Majatalo-illan musiikki alkaa soida kirkossa ja seurakunnan Facebook- ja YouTube -kanavien kautta keskiviikkona 6.9.2023 klo 18.00. Majatalon leipää ja kahvia on tarjolla klo 17.40 alkaen.

2023-09-04 11:55:00.0