Syksyn aloittavassa valon ja lohdun illassa ollaan käännekohdassa

Lämpimästi tervetuloa mukaan ke 23.8. klo 18 kirkkoon!

Keskiviikkona 23.8. klo 18 kirkossa ja seurakunnan somekanavien kautta alkavat pitkän tauon jälkeen soida Valon ja lohdun illan lempeät sävelet. Musiikista vastaa kaunisääninen Niina-Maria Tiihonen, jonka paluuta äitiyslomalta onkin jo kovasti odotettu. Käännekohtien merkitystä elämässämme pohtii koskettavaan tapaansa Jouni Kuitunen, joka on saanut kuulijoilta kiitosta selkeästä ja johdonmukaisesta esitystavastaan.  Tällä kertaa illan ohjelmassa on mukana myös pieni haastattelu. Vuosikymmenten varrella kuntapäättäjänä ja Kangasniemen Musiikkiviikkojen puuhanaisena sekä äitiysneuvolan huolehtivaisena terveydenhoitajana tutuksi tullut kätilö Sirkka Seppälä on luvannut kertoa oman elämänsä käännekohdista. - Kun sain kuulla haastattelun otsikon, mieleeni tuli heti montakin pienempää ja isompaa käännekohtaa oman elämäni varrelta, sanoo Sirkka Seppälä. - Lämpimästi tervetuloa tähän kodikkaaseen iltahetkeen, jossa katsomme toinen toisiamme armollisin ja hyväksyvin silmin, toivottaa tilaisuutta juontava Päivi Kettunen. Valon ja lohdun ilta kirkossa sekä seurakunnan Facebook- ja YouTube -kanavien kautta keskiviikkona 23.8.2023 klo 18-19.

2023-08-15 13:18:59.0