Pekka Särkiön lähtösaarna on sunnuntaina Karjalaisen kansan messussa klo 10

Lämmin ja iso kiitos Pekalle. Kanssasi on ollut helppo ja kiva tehdä töitä. Myös muilta seurakuntalaisilta tuli Pekan saarnoista, laulusta ja ihmisten kohtaamisesta paljon kiitosta. Työkaverit muistivat Pekkaa paikallisilla käsitöillä, mehulla ja marjoilla.

Ei ihan jokaiselle kirkkoherralle olisi tullut ensimmäisenä mieleen antaa keraamista kanaa, mutta Pekan kanaharrastuksen tuntien, se toimi hyvin. Myös Patsenpään tilan marjat ja mehu olivat erittäin mieleinen lahja luonnonläheiselle Pekalle, jolla on kanoja ja tarhamehiläisiä itsellään.

Karjalaisen kansan messussa sunnuntaina 13.8. klo 10 Pekka saarnaa viimeisen kerran Kangasniemen kirkossa virkaa tekevänä kirkkoherrana. Kirkossa on Pekka vielä tavattavissa. Tervetuloa messuun!

Myös lauantaina 12.8. klo18 Kangasniemi-salissa pidettävässä Musiikillisessa illassa Pekalla on puheenvuoro. Tapahtuma on yhdessä Helluntaiseurakunnan kanssa järjestetty ja kuuluu osana Yhdessä eteenpäin-koko perheen päivää.

Pekka siirtyy lomien jälkeen Iitin seurakuntaan virkaa tekeväksi kirkkoherraksi. Toivotamme hänelle siunausta ja kaikkea hyvää tulevaan.

2023-08-11 19:35:00.0