Kevätillan Majatalo kirkossa keskiviikkona 3.5. klo18

Juuri virkaansiunattu uusi kanttorimme Natalia on Päivi Kettusen haastateltavana kevään viimeisessä Majatalossa. Lämpimästi tervetuloa!

Lämpimästi tervetuloa kevätkauden viimeiseen Majatalo-iltaan! Majiksen sävelet alkavat soida kirkossa ja seurakunnan somekanavien kautta keskiviikkona 3.5.2023 klo 18 alkaen.

Majatalo-ilta on lämmin ja elämänmakuinen tilaisuus, jonne on helppo tulla mukaan. Jokainen Majis on erilainen, vaikka ohjelman runko onkin pysyykin suunnilleen samana.

Tällä kertaa saamme tutustua uuteen kanttoriimme Natalia Ikoseen, joka astelee alas urkuparvelta Päivi Kettusen haastateltavaksi.

-Seurakuntalaiset ja työtoverit ovat ottaneet minut lämpimästi vastaan, hymyilee monien jo entuudestaan tuntema Natalia Ikonen.

Musiikista vastaa Ilkka Tiihosen koolle kutsuma Syvä Huokaus -bändi. Jouni Kuitunen pohdiskelee vilpittömään tapaansa, minkälaista on elää Jumalan lapsen vapaudessa. Tuula Suuronen johdattelee jakamaan rukouksessa arkisen elämän aiheita. Mukana illan eri tehtävissä on jälleen suuri joukko vapaaehtoisia.

Seurakunnan järjestämän Majatalon musiikki alkaa soida kirkossa ja seurakunnan Facebook- ja YouTube -kanavien kautta keskiviikkona 3.5.2023 klo 18.00. Majatalon leipää ja kahvia on tarjolla klo 17.40 alkaen.

Teksti ja kuva: Päivi Kettunen

2023-05-02 16:11:05.0