Helmikuun Majatalo-ilta ke 22.2. klo 18 kirkossa. Lämpimästi tervetuloa!

Majatalossa tutustutaan vs. kirkkoherra Pekka Särkiöön. Kuvassa oikealla ylhäällä.

Helmikuun Majatalo-illan sanat ja sävelet alkavat kuulua kirkossa ja seurakunnan somekanavien kautta ensi keskiviikkona 22.2.2023. Saamme iltaan haastateltavaksi vs. kirkkoherramme Pekka Särkiön, joka on myös yksi Mikkelin piispanvaalin neljästä ehdokkaasta.  -Minut on otettu Kangasniemellä lämpimästi vastaan. Täällä on aktiivinen seurakunta ja paljon vapaaehtoisia. Odotan ilolla tutustumista uusiin ihmisiin eri tilaisuuksissa, kertoo Pekka Särkiö, jota Päivi Kettunen Majiksessa jututtaa. Jokainen Majatalo-ilta on erilainen, vaikka ohjelman kulku pysyykin suunnilleen samana. Musiikilla on tärkeä rooli. Illan laulut esittää Ilkka Tiihosen koolle kutsuma Syväri, eli tuttu Syvä Huokaus -bändimme. Jouni Kuitunen ihmettelee vilpittömään tapaansa Jumalan rakkautta. Hänen puheenvuoronsa otsikkona on Nimeni on Rakastettu. Tuula Suuronen johdattelee jakamaan rukouksessa arkisen elämän aiheita. Mukana on jälleen suuri joukko vapaaehtoisia eri tehtävissä. Seurakunnan järjestämän Majatalon musiikki alkaa soida kirkossa ja seurakunnan Facebook- ja YouTube -kanavien kautta keskiviikkona 22.2.2023jo noin klo 17.50. Majatalon leipää ja kahvia on tarjolla klo 17.40 alkaen.

Teksti ja kuvakollaasi: Päivi Kettunen

2023-02-21 10:37:00.0