Rukoushetki seurakuntakeskuksen edessä ennen purkamista ti 5.7. klo 18

Kuva on seurakuntakeskuksen takaa hautausmaan puolelta. Rukoushetki on pääovien edessä kadun varrella.

Kangasniemen seurakunnan kirkkovaltuusto teki viime vuoden viimeisessä kokouksessaan päätöksen purkaa sekä seurakuntakeskus että Salmelan leirikeskus. Valitettavasti molempien rakennusten kunto on niin huono, että korjaustoimenpiteisiin ei ole ollut mahdollista ryhtyä.

Seurakuntakeskuksen purkutyöt alkavat viikolla 28. Työn pitäisi olla valmis syyskuun alkuun mennessä.

Rakennuksen merkitys seurakuntaelämässä on ollut hyvin suuri läpi vuosikymmenten. Lukemattomilla kangasniemeläisillä liittyy seurakuntakeskukseen paljon muistoja. Jotta voisimme kunniallisesti hyvästellä tärkeän rakennuksemme, vietämme sen äärellä rukoushetken tiistaina 5.7. klo 18.00. Tilaisuus pidetään pääsisäänkäynnin edessä.

2022-07-01 11:57:49.0