Tenorissimon konsertti kirkossa su 3.7. klo 15

Tervetuloa!

Tenorissimo eli tenorit Reijo Ikonen ja Lasse Riutamaa sekä Ulla-Stina Ikonen, harppu ja kantele ja Mika Seppänen, sello esittävät Mauno Kuusiston tunnetuksi tekemiä lauluja sunnuntaina 3.7. klo 15 Kangasniemen kirkossa.

Konsertissa on myynnissä Tenorissimon "Kertokaa se hänelle"-äänitettä. Vuonna 2009 perustettu Tenorissimo-duo julkaisi tämän toisen äänitteensä elokuussa 2017. Äänite on tribuutti – kunnianosoitus lähes kaikkien varttuneitten suomalaisten tunteman laulajan, Mauno Kuusiston elämäntyölle.

Mauno Kuusiston syntymästä tuli v. 2017 kuluneeksi sata vuotta. Kuusiston taiteilijaura oli yksi kaikkein pisimmistä, aina 1950-luvulta 1980-luvulle asti. Hänen hivelevän kaunis äänensä on syvällä suomalaisten tunnemuistoissa noilta ajoilta. Tästä on todisteena runsaat yleisömäärät Tenorissimon Kuusisto-konserteissa. Äänitteeseen on poimittu kauneimmat Mauno Kuusiston tunnetuksi tekemät laulut yhtenäiseksi kokoelmaksi. Suurin osa lauluista on sovitettu kahden tenorin duoksi ja neljä laulua soi yksinlauluina. Äänitteen ohjelmisto on vaihteleva – suomalaisista viihdesävelmistä italialaisiin tunnelmiin napolilaisissa lauluissa.

Konserttia ei striimata verkkoon, joten kannattaa tulla paikan päälle. Ohjelma 15 € ovelta ennen konserttia. Tervetuloa!

2022-07-01 06:00:00.0