Majatalo-illassa on paljon tuttua ja aina jotain uutta. Lämpimästi tervetuloa!

Vierailijoina Ylistyskuoro Sirpaleet Heinolasta ja Mediamissio2022 koordinaattori Onni Haapala. Mukana myös tutut Majis-puhujat Tuula, Pirkka ja Jaakko sekä juontajana Päivi.

Keskiviikkona 23.3.2022 Majatalo-illassa saadaan lisätietoja ensi syksynä toteutettavasta valtakunnallisesta Se löytyi -missiosta, jonka koordinaattori Onni Haapala on päivällä ollut antamassa ideoita tapahtuman Kangasniemen työryhmälle. Majatalossa hän kertoo lisää tästä hankkeesta. -Mission Se löytyi -otsikon alle kätkeytyy ihmisten tarinoita ja löytöjä. Esimerkiksi joku on löytänyt erityisesti ilon, toinen rauhan ja kolmas vapauden, kuvailee Onni Haapala. Oma Syvä Huokaus -bändimme saa tällä kertaa istua kirkonpenkillä kuuntelijan paikalla, sillä Majatalo-illan musiikista vastaa heinolalainen ylistyskuoro Sirpaleet johtajanaan Annamari Parikka. Idea kuoron vierailuun tuli sen kangasniemeläissyntyisiltä jäseniltä Ritva (os. Saloranta) ja Heikki Mertaselta. -On ilo päästä rajoitteiden jälkeen luoksenne, hymyilee kuoronjohtaja Annamari. Illan juontajina ovat tuttuun tapaan Päivi Kettunen ja Kangasniemen Majatalo-iltojen isä Pirkka Sieviläinen. Tuula Suuronen kannustaa rukoilemaan omien arkisten asioiden ja koko maailman puolesta. Jaakko Pirttiaho vastaa jälleen  eloisaan tyyliinsä Majatalon raamattutuokiosta. GospelMajatalon laulut alkavat soida kirkossa ja seurakunnan Facebook- ja YouTube -kanavien kautta keskiviikkona 23.3.2022 klo 18 alkaen. Lämpimästi tervetuloa mukaan!

2022-03-21 16:35:09.0