Majatalon Kevätkonsertti

Kristiina Braskin kuva

Kangasniemen kirkko

Idols-kisasta tuttu Kristiina Brask esiintyy Majatalon kevätkonsertissa

Majatalo-iltojen kevätkausi päättyy keskiviikkona 24.4.2024. Ilta on samalla kevätkonsertti, jonne on kutsuttu esiintymään vuoden 2007 Idols-kilpailusta tutuksi tullut Kristiina Brask yhdessä taitavan kanttori-tenori ja säveltäjä Ossi Jauhiaisen kanssa.

Kristiina on tehnyt nyt jo usean vuoden ajan hengellistä musiikkia. Usko antaa Kristiinalle perustuksen jokaiselle päivälle.

-Luotan johdatukseen. Asiat tapahtuvat niin kuin niiden kuuluu tapahtua. Rukoilen, että Jumala ohjaa minua oman tahtonsa mukaisesti. Voin viedä kaikki asiani hänelle. Hän tuntee minut läpikotaisin ja tietää, mikä minulle on parhaaksi, kertoo Kristiina Brask

Majatalon ohjelmassa on mukana myös tuttuja aineksia. Juontajina hääräilevät Päivi Kettunen ja kirkkoherra Ville Tikkanen. Jouni Kuitunen rohkaisee vilpittömään tapaansa luottamaan taivaan Isän huolenpitoon. Pastori Tuula Suuronen johdattelee rukoushetkeen.

Kevään viimeinen Majatalo-ilta kirkossa ja seurakunnan Facebook- ja YouTube-kanavien kautta keskiviikkona 24.4.2024. klo 18 alkaen. Kangasniemen Osuuspankki tukee konserttia. Tarjolla on kahvia ja Majatalon ruisleipää klo 17.40 alkaen.

Kristiinan kuva: Ohjelmatoimisto Kristalli

.