Gospelmessu

su 7.4. klo 10.00

Kangasniemen kirkko

Tervetuloa gospelmessuun Kangasniemen kirkkoon ja verkon välityksellä.

Tervetuloa pääsiäisen jälkeisen 1. sunnuntain gospelmessuun.

Päivän aiheena on Ylösnousseen todistajia.
Päivän raamatuntekstit kertovat siitä, että ylösnoussut Jeesus ilmestyi epäileville opetuslapsilleen ja vakuutti heidät ylösnousemuksestaan. Ilo valtasi opetuslapset, kun he kohtasivat Jeesuksen elävänä.
www.kirkkovuosikalenteri.fi

Liturgisena värinä on valkoinen, jota käytetään kirkkovuoden suurina juhlapäivinä ja pääsiäisaikana, joka kestää helatorstaihin saakka. Alttarilla palaa neljä kynttilää.

Ville Tikkanen saarnaa ja on liturgina. Päivi Liukkonen johdattaa meidät esirukoukseen. Antero Partin messuryhmä on palveluvuorossa. Musiikista vastaa Syvä huokaus -yhtye.

Laulut Viisikielinen -laulukirjasta:
287
245
159
285
70
168
65
286

Kolehti: Kouluikäisten parissa tehtävään työhön Lasten ja nuorten keskus ry:n kautta.

Haluatko, että puolestasi rukoillaan? Esirukouspyynnön voi jättää seurakunnan kotisivujen painikkeesta pe klo 14 mennessä.

Niin kuin vastasyntyneet lapset
tavoitelkaa puhdasta sanan maitoa,
jotta sen ravitsemina kasvaisitte pelastukseen.
1. Piet. 2:2
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä