2. pääsiäispäivän iltamessu

ma 1.4. klo 18.00

Kangasniemen kirkko

Tervetuloa 2. pääsiäispäivän iltamessuun Kangasniemen kirkkoon ja verkon välityksellä.

Päivän aiheena on ylösnousseen kohtaaminen.
Toisena pääsiäispäivänä muistetaan ylösnousseen Jeesuksen ilmestymistä opetuslapsille ja muutamille naisille. Ilmestykset vakuuttivat heidät hänen kuolleista nousemisestaan ja jatkuvasta läsnäolostaan. Seurakunta elää Ylösnousseen seurassa.
www.kirkkovuosikalenteri.fi

Ville Tikkanen saarnaa ja on liturgina. Natalia Ikonen on kanttorina. Eija Pynnönen soittaa nokkahuilua ja Jouko Tantun messuryhmä palvelee. Tuula Suuronen johdattaa meidät esirukoukseen.

Liturgisena värinä on valkoinen ja alttarilla palaa neljä kynttilää suuren Kristus-kynttilän lisäksi.

Virret:
917: 1,2,9
www.virsikirja.fi

Kolehti: Naisten hyväksi tehtävään työhön Suomen Lähetysseuran kautta teemalla Naiset toivon tiellä.

Haluatko, että puolestasi rukoillaan? Esirukouspyynnön voi jättää seurakunnan kotisivujen painikkeesta pe klo 14 mennessä.

Herra on todella noussut kuolleista!
Luuk. 24:34
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä