Valon ja lohdun-illat alkavat striimattuna 19.1. klo 18

Lämpimästi tervetuloa ruudun ääreen!

VALON JA LOHDUN ILTA

Valon ja lohdun iltojen kevätkausi alkaa koronarajoitusten vuoksi vain verkossa seurakunnan Facebook- ja YouTube-kanavien kautta keskiviikkona 19.1.2022 klo 18-19. Tervetuloa ruudun äärelle saamaan lohtua ja toivoa sekä levähtämään hetki, jos omat voimat ovat vähissä.

Raamattukouluttaja Jaakko Pirttiaholla on toivon sanoma erityisesti kaikille heikoille, särkyneille ja rikkinäisille.

-Rukoukseni on, että voisin tuoda ihmisille toivon kaikuja toisesta maailmasta. Vaikka tuo ääni on usein hento, se riittää pitämään yllä toivon liekkiä. Usein Jumalan valtakunta saa meissä muotoa juuri kärsimyksen kautta, kun Kristuksen rakkaus pääsee vuotamaan säröistämme, tietää Jaakko omasta kokemuksestaan. Tuula -pappimme on sairastuneen Jaakon tilalla puhumassa.

Musiikilla on tärkeä rooli Valon ja lohdun illassa. Niina-Maria Tiihosen esittämät lempeät laulut vuorottelevat pitkin iltaa Jaakon opetuksen kanssa. Valitessaan lauluja Niina-Maria rukoilee, että löytäisi juuri ne laulut, jotka tuovat kuulijoille lohtua ja rohkaisua.

Illan juontaa Päivi Kettunen. Tämän levollisen iltahetken järjestäjinä ovat Kangasniemen seurakunta ja Kansan Raamattuseura.

2022-01-15 17:04:00.0