Joulun odotus alkaa Majatalosta

HUOM! Pahentuneen koronatilanteen vuoksi kirkkoon ei oteta yleisöä. Tapahtumaa voi seurata striimattuna seurakunnan facebook ja youtube kanavien kautta.

Tämän vuoden viimeisessä Majatalo-illassa ensi keskiviikkona 2.12. aletaan jo virittäytyä joulun odotukseen.

Mainio Syvä Huokaus-bändi säestää adventin aikaan sopivat kappaleet.
- Arvostan joulun perinteitä. Tutut ja rakkaat laulut tuovat mieleen muistoja ja synnyttävät joulun tunnelman, kertoo bändiä luotsaava Niina-Maria Tiihonen.

Majatalossa saamme myös tutustua Joel Jyrinkiin, joka perheineen on tuore kangasniemeläinen.
- Ennen kaikkea olen puoliso ja isä. Olen myös yrittäjä ja taiteilija. Viisi lastani ovat innoittaneet minua kertomaan ja kuvaamaan elämää. Taiteellani tahdon tuoda ihmisille lohtua, toivoa ja luottamusta, esittäytyy Joel.

Majiksessa on tuttu ja turvallinen ohjelma. Illan juontavat Päivi Kettunen ja eläkepappimme Pirkka Sieviläinen. Jaakko Pirttiaho avaa eloisalla tyylillään Raamatusta löytyvää toivon sanomaa.

Tuula Suuronen rohkaisee rukoukseen arkisen elämän keskellä. Majatalon yhteiseen esirukoukseen liitettäviä rukouspyyntöjä voi kirjoittaa paikan päällä kirkossa tai valmiiksi jo kotona.

Illan kulkuun osallistuu myös suuri joukko seurakuntalaisia. Tällä kertaa Majatalossa on myös mahdollisuus osallistua kolehtiin, joka annetaan joululahjana Parikanniemen lastenkodille.

Majatalo-ilta on rento ja lämminhenkinen tilaisuus, jossa ei mittailla kenenkään uskon määrää. Tervetuloa aloittamaan yhdessä iloinen joulun odotus!

Joulun odotuksen Majatalon laulut alkavat soida kirkossa ja seurakunnan somekanavien kautta keskiviikkona 2.12. jo klo 17.50 alkaen.

Kuvateksti: Majataloon haastateltavaksi tuleva Joel Jyrinki on yrittäjä ja taiteilija, jonka tunnetuimpia tuotteita ovat postikortit. Kuvassa Joelin sylissä on uusin perheenjäsen, saksanpaimenkoira Muru.

2020-11-26 07:00:00.0